Ֆիլմ քո մասին


 Բարև իմ սիրելի այցելու: Այսօր ես ձեզ կներկայացնեմ մի հետաքրքիր նյութ: Նյութը լինելու է հենց քո մասին:  Այո այո, հենց քո...
 Լավ, ինչպես ժողովուրդն է ասում էլ «երկար բարակ» չխոսենք, անցնենք բուն նյութին:
 Վերջերս ծանոթներիցս մեկը ինձ ասաց, որ իմ մասին ֆիլմ են նկարել, որին իհարկե թերահավատորեն վերաբերվեցի, սակայն բացելով իր ուղարկած հղումը համոզվեցի դրանում:
 Իսկ հիմա ցանականում եմ ես նույն ձեզ ասել.
 -Ձեր մասին ֆիլմ են նկարել:
 Եթե այն քեզ հետաքրքրի, ապա ուղղակի բացիր հղումը և մուտք գործիր քու Facebook-յան էջը սեղմելով (Connect with facebook հղումը կայքում):

 Խոստանում եմ, այն ձեզ դուր կգա...

  • Զգուշացում: Տվյալ կայքը չի պարունակում որևէ վտանգ, որը կարող է ձեզ վտանգել, այսինքն ամբողջովին անվտանգ է և չի պահպանում ձեր տվյալները:
 Իսկ հիմա մեկ նկար ֆիլմից՝ 

 Ահա և լինկը՝



Հավանեցի՞ր, դե տեղեկացրու ընկերներիդ`


0 Մեկնաբանություն

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer